Fönsterputs

Fönsterputs

En fönsterputs är detaljen som gör skillnaden. Grand Service professionella fönsterputsare rengör dina fönster effektivt och tar bort stänk och smutsränder. Boka nu och få kvarterets renaste rutor!

VI GARANTERAR

  • Grand Service tycker det är en självklarhet att erbjuda bra arbetsförhållanden till vår personal. All vår personal har kollektivavtal hos Almega och är fullt försäkrade under arbetstid.
  • Kvalitetssäker städning, Grand Service är ett noggrant städföretag som varit verksamma i över 30 år.
  • Grand Service har stor kunskap och erfarenhet inom lokalvård. Vi tar vara på våra kunder genom tätt samarbete. På så sätt lär vi känna våra kunder bättre och kan uppfylla deras behov och önskemål på bästa sätt.
  • Du kan alltid kontakta oss om du av någon anledning inte är nöjda med våra städtjänster. Vi kommer tillbaka och rengör de specifika områdena som du inte är nöjd med.
  • Vi erbjuder prisvärda tjänster.

GRAND SERVICE VÄRDERINGAR

Grand Service ständiga strävan efter perfektion har resulterat i god tillväxt. Vårt fokus är att lyssna på våra kunder, förstå deras behov och tillhandahålla en exceptionell nivå av städtjänster. Våra värderingar är:

  • Erbjuda en annan typ av städtjänster till familjer och företagare
  • Leverera högkvalitativa och konsekventa städtjänster
  • Använda miljövänliga rengöringsprodukter
  • Erbjuda stabila jobb med kollektivavtal och rimliga löner
  • Förse våra kunder med professionell och vänlig service.
  • Upprätthålla extremt nöjda kunder

DETTA INGÅR I GRAND SERVICE FÖNSTERPUTS

    • FÖNSTER

      • Putsning av fönster av samtliga sidor (två, fyra eller sex sidor) Fönster som ej går att öppna tvättas ej inuti utan endast in- och utsida
      • Rengöring av fönsterkarmar
      • Avtorkning av fönsterbrädor

SKICKA DIN FÖRFRÅGAN HÄR:

    • DJURVÄNLIGA

      Enbart djurvänliga rengöringsmedel eftersom ditt husdjur är en uppskattad familjemedlem.

    • ALLTID I TID

      Din tid är viktig för oss. Vi tillhandahåller våra städningar alltid i tid.

VANLIGA FRÅGOR

  • Vad borde jag tänka på inför ert besök?

    Vänligen gör följande innan vi kommer och putsar era fönster:

    • Flytta undan möbler som står i vägen så att vi kan komma åt fönstren.
    • Flytta på alla föremål så att fönsterbrädorna är tomma.
    • Är det fönsterlås, vänligen lägg fram nycklar så att personalen kan låsa upp fönstren
    • Ta fram en stege så att vi kan nå till toppen av fönstren.
  • Putsar ni alla sidor av fönsterrutorna?

    Ja, Grand Service rengör och putsar alla sidorna av fönsterrutorna.

  • Vem ansvarar för städmaterial?

    Grand Service står för städmaterial under fönsterputs. Vi tar med fönsterputsrengöring och utrustning.

  • Hur lång tid innan måste jag avboka en städning?

    Du måste avboka städningen minst 48 timmar innan själva städtillfället, om avbokningen sker efter 48 timmar debiteras man minimipriset (2 timmar).

  • Vad händer om kunden glömmer att lämna nyckel eller att vara på plats som vi hade kommit överens?

    Om våra medarbetare inte kan utföra sitt jobb p.g.a. kundens fel, måste vi ta betalt för medarbetarnas förlorade arbetstid. Vi debiterar minst 2 timmars arbetstid.

  • Hur betalar jag?

    Du betalar din räkning enkelt med digital faktura i efterskott, i fakturan så är redan RUT-avdraget reducerad (observera att detta endast gäller privatpersoner).

  • Har Grand Service kollektivavtal och försäkring?

    • Vi på Grand Service erbjuder bra arbetsförhållanden genom att ha kollektivavtal för all vår personal.
    • Grand Service har ansvarsförsäkring så du behöver inte oroa dig för ditt hem, kontor eller lokal om en olycka skulle ske. Alla våra lokalvårdare är försäkrade under arbetstid samt till och från jobbet.
  • Om RUT-avdrag

    Tack vare skattereduktionen för hushållsnära tjänster kan du som privatkund dra av halva arbetskostnaden och därmed betala halva priset. RUT-avdraget administreras av oss på Grand Service när du får fakturan. Läs mer om RUT-avdrag här.