Anlita Grand Service semestervård växtvård

Semestervård

Blommor som vissnat, överfull brevlåda, bevuxen gräsmatta mm. Listan blir lång över en viss tids semester, men att åka på semester och samtidigt vårda hemmet behöver inte vara svårt alls. Semestervård är Grand Service bidrag till en ångestfri semester. Hör av dig till oss för en “semester-specialare”. Vi lyssnar alltid på dina behov! Må de vara att växtvård, ta in posten, spola kranar och toaletter, vädra hemmet, kolla lampor, och javisst! Även ta emot varubud eller hantverkare. Vi sköter ditt hem vid enstaka tillfällen, säsongsbehov eller regelbunden skötsel året om. Skicka din förfrågan i formuläret nedan och låt Grand Service vara er assistans under semestern.

VÅR VISION

  • Vår vision är att alla förtjänar en ren, hygienisk och hälsosam miljö. Vi vill tillhandahålla högkvalitativa städtjänster till våra kunder. Våra kunder och medarbetare är kärnan av vår verksamhet och vi strävar alltid efter nöjda kunder såväl som nöjda och stolta medarbetare.

VÅRT MÅL

  • Vi strävar efter att vara det ledande städföretaget som alltid levererar högkvalitativa städtjänster med fokus på miljö, trivsel och kundnöjdhet. Varje dag skall vi förbättra välbefinnandet och öka livskvalitén hos våra medarbetare och kunder.

VÅRA LEDORD

  • Kundnytta
  • Serviceanda
  • Teamwork
  • Öppenhet

VI GARANTERAR

  • Grand Service har stor kunskap och erfarenhet inom lokalvård. Vi tar vara på våra kunder genom tätt samarbete. På så sätt lär vi känna våra kunder bättre och kan uppfylla deras behov och önskemål på bästa sätt.
  • Kvalitetssäker städning, Grand Service är ett noggrant städföretag som varit verksamma i över 30 år.
  • Du kan alltid kontakta oss om du av någon anledning inte är nöjda med våra städtjänster. Vi kommer tillbaka och rengör de specifika områdena som du inte är nöjd med.
  • Grand Service tycker det är en självklarhet att erbjuda bra arbetsförhållanden till vår personal. All vår personal har kollektivavtal hos Almega och är fullt försäkrade under arbetstid.

SKICKA DIN FÖRFRÅGAN HÄR:

    • PUNKTLIGHET

      Din tid är viktig för oss. Vi tillhandahåller alltid våra tjänster på utsatt tid.

VANLIGA FRÅGOR

  • Har Grand Service kollektivavtal och försäkring?

    • Vi på Grand Service erbjuder bra arbetsförhållanden genom att ha kollektivavtal för all vår personal.
    • Grand Service har ansvarsförsäkring så du behöver inte oroa dig för ditt hem, kontor eller lokal om en olycka skulle ske. Alla våra lokalvårdare är försäkrade under arbetstid samt till och från jobbet.
  • Vad händer om kunden glömmer att lämna nyckel eller att vara på plats som vi hade kommit överens?

    Om våra medarbetare inte kan utföra sitt jobb p.g.a. kundens fel, måste vi ta betalt för medarbetarnas förlorade arbetstid. Vi debiterar minst 2 timmars arbetstid.

  • Har Grand Service garanti?

    Ja, Grand Service har garanti, det innebär att vi tar hela ansvaret för att arbetet går korrekt till.

  • Hur lång tid innan måste jag avboka?

    Du måste avboka minst 10 dagar innan själva arbetstillfället, om avbokningen sker efter debiteras man minimipriset (2 timmar).

  • Kommer samma personal varje gång?

    Vi på Grand Service eftersträvar att samma personal kommer till arbetsplatsen varje gång.

  • Hur betalar jag?

    Du betalar din räkning enkelt med digital faktura i efterskott, i fakturan så är redan RUT-avdraget reducerad (observera att detta endast gäller privatpersoner).

  • Om RUT-avdrag

    Tack vare skatteavdraget för hushållsnära tjänster kan våra privata kunder dra av halva arbetskostnaden och därmed betala halva priset. Detta innebär att du betalar 50% av arbetskostnaden direkt på fakturan. Grand Service sköter om hela administrationsprocessen med Skatteverket. Läs mer om RUT-avdrag här.