Grand Service Fönsterputs_4

Fönsterputs

Dina fönster förtjänar uppmärksamhet. Hos Grand Service är vi stolta över att erbjuda en toppklassig fönsterputstjänst som verkligen gör skillnad. Våra erfarna fönsterputsare tar bort smuts, stänk och smutsränder effektivt för att ge dig kvarterets renaste rutor.

Låt Grand Service ta hand om dina fönster och ge dem den uppmärksamhet de förtjänar. Kontakta oss idag för att boka din fönsterputs och njut av klarheten i dina rutor!

VÅR VISION

  • Vår vision är att alla förtjänar en ren, hygienisk och hälsosam miljö. Vi vill tillhandahålla högkvalitativa städtjänster till våra kunder. Våra kunder och medarbetare är kärnan av vår verksamhet och vi strävar alltid efter nöjda kunder såväl som nöjda och stolta medarbetare.

VÅRT MÅL

  • Vi strävar efter att vara det ledande städföretaget som alltid levererar högkvalitativa städtjänster med fokus på miljö, trivsel och kundnöjdhet. Varje dag skall vi förbättra välbefinnandet och öka livskvalitén hos våra medarbetare och kunder.

VÅRA LEDORD

  • Kundnytta
  • Serviceanda
  • Teamwork
  • Öppenhet

VI GARANTERAR

  • Grand Service har stor kunskap och erfarenhet inom lokalvård. Vi tar vara på våra kunder genom tätt samarbete. På så sätt lär vi känna våra kunder bättre och kan uppfylla deras behov och önskemål på bästa sätt.
  • Kvalitetssäker städning, Grand Service är ett noggrant städföretag som varit verksamma i över 30 år.
  • Du kan alltid kontakta oss om du av någon anledning inte är nöjda med våra städtjänster. Vi kommer tillbaka och rengör de specifika områdena som du inte är nöjd med.
  • Grand Service tycker det är en självklarhet att erbjuda bra arbetsförhållanden till vår personal. All vår personal har kollektivavtal hos Almega och är fullt försäkrade under arbetstid.

DETTA INGÅR I GRAND SERVICE FÖNSTERPUTS

    • FÖNSTER

      • Putsning av fönster av samtliga sidor (två, fyra eller sex sidor) Fönster som ej går att öppna tvättas ej inuti utan endast in- och utsida
      • Rengöring av fönsterkarmar
      • Avtorkning av fönsterbrädor

LITE MER OM FÖNSTERPUTSNINGEN

  • Fönsterputsning ingår förutsatt att fönstren går att rengöras på en fallhöjd om mindre är två (2) meter och/eller där säkerhetsanordning inte krävs (ex. skylift och/eller sele i enlighet med arbetsmiljöverket).
  • Om du har avtagbara spröjs på dina fönster behöver du demontera de innan städningen utförs.
  • Plocka undan allt som är på och framför fönsterbrädorna.
  • På grund av kyla under vinterhalvåret kan det bli svårt med rengöring av fönstrens utsida, men vi gör alltid vårt yttersta
  • Priserna gäller under dagtid innan kl. 17:00. Vid helg-, natt- och kvällspass tillkommer ett extra pristillägg, för mer info ring eller mejla oss
  • Avboka minst 10 dagar innan bokad tid, annars debiteras minimipriset (2 timmar)
  • Eventuella synpunkter på städningen ska meddelas senast 48 timmar efter utförandedatum.
  • Vi kommer tillbaka inom tre arbetsdagar och åtgärdar de problem som kan uppstå.

SKICKA DIN FÖRFRÅGAN HÄR:

    • DJURVÄNLIGA

      Enbart djurvänliga rengöringsmedel eftersom ditt husdjur är en uppskattad familjemedlem.

    • PUNKTLIGHET

      Din tid är viktig för oss. Vi tillhandahåller alltid våra tjänster på utsatt tid.

VANLIGA FRÅGOR

  • Vad borde jag tänka på inför ert besök?

    Vänligen gör följande innan vi kommer och putsar era fönster:

    • Flytta undan möbler som står i vägen så att vi kan komma åt fönstren.
    • Flytta på alla föremål så att fönsterbrädorna är tomma.
    • Är det fönsterlås, vänligen lägg fram nycklar så att personalen kan låsa upp fönstren
    • Ta fram en stege så att vi kan nå till toppen av fönstren.
  • Putsar ni alla sidor av fönsterrutorna?

    Ja, Grand Service rengör och putsar alla sidorna av fönsterrutorna.

  • Vem ansvarar för städmaterial?

    Grand Service står för städmaterial under fönsterputs. Vi tar med fönsterputsrengöring och utrustning.

  • Hur lång tid innan måste jag avboka en städning?

    Du måste avboka städningen minst 10 dagar innan själva städtillfället, om avbokningen sker efter debiteras man minimipriset (2 timmar).

  • Vad händer om kunden glömmer att lämna nyckel eller att vara på plats som vi hade kommit överens?

    Om våra medarbetare inte kan utföra sitt jobb p.g.a. kundens fel, måste vi ta betalt för medarbetarnas förlorade arbetstid. Vi debiterar minst 2 timmars arbetstid.

  • Hur betalar jag?

    Du betalar din räkning enkelt med digital faktura i efterskott, i fakturan så är redan RUT-avdraget reducerad (observera att detta endast gäller privatpersoner).

  • Har Grand Service kollektivavtal och försäkring?

    • Vi på Grand Service erbjuder bra arbetsförhållanden genom att ha kollektivavtal för all vår personal.
    • Grand Service har ansvarsförsäkring så du behöver inte oroa dig för ditt hem, kontor eller lokal om en olycka skulle ske. Alla våra lokalvårdare är försäkrade under arbetstid samt till och från jobbet.
  • Om RUT-avdrag

    Tack vare skatteavdraget för hushållsnära tjänster kan våra privata kunder dra av halva arbetskostnaden och därmed betala halva priset. Detta innebär att du betalar 50% av arbetskostnaden direkt på fakturan. Grand Service sköter om hela administrationsprocessen med Skatteverket. Läs mer om RUT-avdrag här.